Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Τα χάπια μου και ενα ταξι να φυγω!!!

Σας εχει τυχει ποτε να θελετε ντε και καλα να φτιαξετε κατι για να βγαλετε καπου την ενεργεια σας ειτε για να σας ανεβασει ψυχολογικα , και να μην εχετε εκεινη την στιγμη τα απαραιτητα υλικα?Ε κατι τετοιο επαθα και εγω...
.Ηθελα παρα πολυ να δοκιμασω τα απιθανα σπιτακια απο γυψογαζα γιατι ειμαι λατρης ειχα λιγο γυψογαζα λοιπον , αλλα ουτε ενα τετραγωνο κουτι η οτιδηποτε να χρησιμοποιησω σαν καλουπι....Ψαχνοντας αποφασισα εντελει να μην φτιαξω σπιτακι αλλα ενα κουμπαρα...Βρηκα ενα αδειο κουτι καφε και το εντυσα με γυψογαζα αφου το περασα μια καλη στρωση ατλακολ...Έπειτα βρηκα ενα ημικυκλιο απο ενα παιχνιδι του μπομπιρακου και το εντυσα με διαφανεια και αυτο μη ξεχνοντας βεβαια την ατλακολ.Το αφησα να στεγνωσει και ωστοσο ο ξαναπερασα αλλη μια φορα ατλακολ απο πανω για να σκληρυνει κι αλλο...
Τωρα περιμενω να στεγνωσει και δεν εχω ιδεα πως θα βγει εντελει ... σκεφτομουν να το κανω τυπου ιγκλου αλλα δεν εχω ξανακολλησει πανω σε γυψογαζα αυτοξηραινομενο πηλο οποτε δεν ειμαι σιγουρη οτι θα πετυχει...Όπως και να έχει θα κανω μια προσπαθεια και οτι βγει...Βρηκαν και ωρα να τελειωσουν τα χρωματα μου!!!

Με την ελπιδα οτι δεν θα το αφησω στην μεση σας στελνω τους αγωνιστικους μου χαιρετισμους θα επανελθω με φωτογραφιες και αν ολα πανε καλα με tutorial!!!Φιλια πολλα σε ολους!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχολια σας μας χαροποιουν...