Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Λιλα διαγωνισμος για το Δελφινακι μας ...

Γενικά ειμαι άνθρωπος που δεν μαρεσει η στασιμοτητα...θελω συνεχεια να αλλαζω το σπιτι και να βαζω =βγαζω πινελιες που ανανεωνουν τον χωρο..ΔΥστυχως στο σπιτι που ειμαστε τωρα δεν εχω καθολου επιλογες διοτι ειναι μικρο για πολλες αλλαγες ...καλα ετσι κι αλλιως τα οικονομικα δεν βοηθανε ιδιαιτερα  ...όμως και χωρις λεφτα μπορεις να κανεις κατι να αλλαξει το υφος του σπιτιου σε δευτερολεπτα...
Εχω περασει απο πολλές μορφες διακοσμησης (ειναι και ενα κομματι της δουλειας μου αλλωστε) και λατρευω ολα τα ειδη κλασσικο,ροκ,μοντερνο,αφαιρετικο...απλα στον δικο μου χωρο θελω εντονα χρωματα να μου ανεβαζουν την διαθεση...

Ενα απο τα πιο αγαπημενα μου χρωματα ειναι το λιλα αν και τωρα περναω φαση funky διακοσμησης στο σπιτι παντα υπαρχει κατι λιλα σε καποια γωνια να μου θυμιζει και την ρομαντικη μου πλευρα...Ετσι λοιπον τι αλλο απο ενα λιλα πινακα με κλαδι τριανταφυλλιας για να ζεστανει τον χωρο ...
αυτη λοιπον ειναι η συμμετοχη μου για το δελφινακι μας και τον διαγωνισμο του.Γλυκια μου σε ευχαριστουμε πολυ γι την ακουραστη ενεργεια σου και τους τελειους διαγωνισμους σου...

4 σχόλια:

  1. Αμαλία μου διαβασα όλη την ανάρτηση σου και μου άρεσαν όλα αυτά που διαβασα και ότι σου αρέσει το λιλά :) σ ευχαριστώ για τη συμμετοχή και το όμορφο λιλά πινακάκι .. καλή επιτυχία
    λιλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο!!!!! καλή επιτυχία στον λιλά διαγωνισμό!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα καλη μ σε ευχαριστω πολυ να εισαι καλα να μας προσφερεις υπεροχες δημιουργιες

      Διαγραφή

Τα σχολια σας μας χαροποιουν...