Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Με τα κοπους και βασανων...

Καλησπερα στην blogοπαρέα ο μηνας που μπηκε ήταν πολύ κουραστικος και γεμάτος αρρώστειες γι αυτό και χάθηκα...Ξεκιήσαμε με βροχητιδα στον μικρό μου έπεσα κι εγω στο κρεβάτι 4 μερες με 39 πυρετό που δεν επεφτε ...μετα έπαθα ωτιτιδα που ακόαμα μετα παο 3 εβδομάδες δεν έχει περάσει και τελος ο μικρός με υμενιτιδα 1 βδομαδα να μην πρέπει να περπατήσει!!!Ασχημα μπήκε αυτός ο χρόνος και η ψυχολογία δεν βοηθάει καθόλου...
Παρόλα αυτα επειδη η δημιουργία είναι η μόνη μου διέξοδος σε όλο αυτο τον χαμό που ζουμε ... δεν έμεινα και με σταυρωμένα τα χέρια...
Η νέα μου αγάπη τα παιδικα πινακάκια όποτε ξεκινάω με αυτό
 ενα πινακακι με το ονομα του κοριτσιου που θα διακοσμησει το δωμάτιο του (παλι δεν γυριζει η φωτογραφια)..
και με φλας ...οπως καταλαβατε η μηχανη δεν ειναι και της προκοπης αλλα την δουλεια της την κάνει...









Επειτα σκεφτηκα να κανω μερικες μπομπονιερες που ειχα καιρο να κανω καινουργια σχεδια και ειδου...

 ενα συννεφάκι
 ενα καραβακι
 ενα παγωτο κυπελακι
και ο πειρατουλης με το σωσιβιακι του....













Και η αδελφη μου βεβαια δεν εμεινε με σταυρωμενα τα χερια...ηθελε να φτιαξει όλα τα χριστουγεννιατικα δωρα μονη της ..ήταν βεβαια κατι για το καλο όμως απεσπασαν πολυ ωραία σχόλια και ειχαμε πολλά γελια...
 ενα μπλουζακι για τον ξαδελφο μας
 μια κουπα για τον θειο μας...
 ενα συρματινο ανθρωπακι που γραφει τα ζομπι τρωνε μυαλα εσυ δεν εχεις φοβο...για τον αντρα μου !!!
 για την αγαπημενη θεια μαρια ενα πιατο με μια κατασκευη για ρεσω!!!
 για την ξαδελφη ενα κολιεδακι
 για μενα ενα μπολακι απο τσοχα με σουπλα απο μαυροπινακα ...
και για την γιαγια μας μια κορνιζα για το ψυγειο της...Λειπει ακόμα μια υπεροχη ποδια του μπαμπα που ηταν και η καλυτερη πιστευω αλλα δεν εχω φωτο!!!

Ελπιζω να σας αρεσαν ...περιμενουμε σχόλια!!!Φιλια σε ολους να περνατε καλα !!!

4 σχόλια:

  1. Μράβο σου Αμαλία...μου... παρο όλο που ταλαιπωρήθηκες..και εσύ και ο κούκλος σου δεν το έβαλες κατω... έτσι κορίτσι μου... και να πέσουμε θα ξανασηκωθούμε... όταν είναι περαστικά.. όλα καλά θα πάνε..μου αρέσει που δημιούργησες τόσα πράγματα .. αλλά και τις αδερφής σου πολύ όμορφα και τα δικά της δωράκια να μου φιλήσεις την θεία σου την Μαρία..χι.χι. περαστικούλια και στους δυό σας.. Αμαλία μου πολλα φιλακιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλα μου ευχαριστω πολυ δυστυχως ακομα ταλαιπωρουμαστε αλλα δεν το βαζω κατω το προβλημα ειναι λιγο η ψυχολογια γιατι κουραστικαμε πολυ!!!Αλλα αφου ειναι περαστικα δεν πειραζει!!!ΝΑ εισαι καλα και σε ευχαριστουμε για τις ευχες !!!

      Διαγραφή
  2. Καλώς βρεθήκαμε !!Περαστικά σας εύχομαι και γρήγορα!Πολύ όμορφες δημιουργίες!!Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα κοριτσι μ περασα απο το σπιτακι σου φτιαχνεις ομορφα πραγματα συνεχισε την καλη δουλεια φιλια !!!

      Διαγραφή

Τα σχολια σας μας χαροποιουν...